سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رپورتاژ آگهی

مرجع تخصصی مبلمان مدرن و تختخوابشو مبل تختخواب شو

    نظر

برای شما که قصد خرید تختخواب را دارید حتما فضا خیلی اهمیت دارد. تختخواب ها باعث پر شدن فضای اتاق خواب و حالت یکنواخت و گاهی اوقات به هم ریخته می شود. پیشنهاد ما استفاده از یک کاناپه یا مبل تختخوابشو به جای تختخواب می باشد. با استفاده از مبل تختخواب شو شما هم فضایی برای نشستن داخل اتاق دارید و هم همان فضا در موقع استراحت تبدیل به تختخواب می شود. بدون اینکه به وسیله دیگری نیاز باشد.

 

یکی از دغدغه خریداران مبل تختخوابشو ارزان این است که آیا به زودی آنها خراب می شوند یا اینکنه طول عمر پایینی دارند؟!

خب این سوال دغدغه اکثر خریداران می باشد. اما اگر واقعا این نوع مبلمان زود خراب میشد پس چرا در سایر کشورهایی اروپایی ، آمریکایی و خیلی از کشورها بیشترین فروش و استقبال از آنها شده است ؟ قطعا روش تولید ، مواد اولیه خوب ، سابقه تخصصی مرتبط و سایر عوامل باعث تولید محصول بی نقص می شود . که اگر رعایت شود در همه تولیدات خروجی آنها محصول باکیفیت و بادوام خواهد بود.

 

ما به شما چند پیشنهاد داریم . اگر می خواهید از ست های ما استفاده کنید مدل S82 را پیشنهاد میکنیم . برای مشاهده روی لینک مبل تختخوابشو S82 کلیک نمایید.

اگر میخواهید مبل شما کاملا شبیه یک تختخواب باشد با مبل تختخواب شو U11 و یا U13 و برای مبل تختخوابشو دو نفره مدل U21 , U23 را پیشنهاد میکنیم